15 Mayıs 2019 Çarşamba

8-Democracy Unites People in Equality




Democracy Unites People in Equality

  • In this part, each country will chose a song and we will organize a competition between them. Each of the parts of the song choosen will be vocalized by the partner’s students



Beşiktaş Atatürk Anatolian High School- Group:1 Teacher: Fatma Boztepe

  • HAYAT BAYRAM OLSA
    Prepared by Begüm Kayaalp - Teacher: Fatma Boztepe

    This karaoke is for you to sing this song easly. Enjoy!
    Prepared by Bedirhan Efe Akkuş- Teacher: fatma Boztepe
    If you want to play this song, here!


Etiler Anatolian High School Teacher : Arzu Çalık Seydim

Gençlik Başımda Duman /

Youth is Smoke in My Head

(Singers: Güzin and Baha)



  • You can also Scan this QR Code to reach YouTube Tab
    ____________________________________________________

  Turkish Version

 

  • You can also Scan this QR Code to reach YouTube Tab
    Prepared by:Egemen Yıldız


Erdemli Borsa Istanbul Scıence Hıgh School /Teacher Eda Ekşioğlu





Beşiktaş Atatürk Anatolian High School- Group:2 Teacher: İnayet Çalışkan

  • Here's the Karaoke version of the song Eğri Büğrü we made:
    Enjoy!
                                                


IIS Enzo Ferrari Chiaravalle Italy, Teacher : Valentina Fera

Romanian team' song

  • This is our song about JOY
    prepared by Karl Lilian
    Teacher Iulia Perju
    Romanian version:
    DRAGOSTEA DIN TEI
    Mai-ia-hii
    Mai-ia-huu
    Mai-ia-ha
    Mai-ia-haha
    Mai-ia-hii
    Mai-ia-huu
    Mai-ia-ha
    Mai-ia-haha
    Mai-ia-hii
    Mai-ia-huu
    Mai-ia-ha
    Mai-ia-haha
    Mai-ia-hii
    Mai-ia-huu
    Mai-ia-ha
    Mai-ia-haha
    Alo? Salut! Sunt eu, un haiduc
    şi te rog iubirea mea primeşte, fericirea
    Alo? Alo! Sunt eu, Picasso.
    Ţi-am dat beep şi sunt voinic
    dar, să ştii, nu-ţi cer nimic.
    Vrei să pleci dar
    nu mă, nu mă iei,
    nu mă, nu mă iei,
    nu mă, nu mă, nu mă iei.
    Chipul tău şi
    dragostea din tei
    mi-amintesc de ochii tăi.
    Vrei să pleci dar
    nu mă, nu mă iei,
    nu mă, nu mă iei,
    nu mă, nu mă, nu mă iei.
    Chipul tău şi
    dragostea din tei
    mi-amintesc de ochii tăi.
    Te sun sa-ţi spun ce simt acum.
    Alo, iubirea mea. Sunt eu, fericirea.
    Alo? Alo! Sunt iaraşi eu, Picasso.
    Ţi-am dat beep şi sunt voinic
    dar ,să ştii, nu-ţi cer nimic.
    Vrei să pleci dar
    nu mă, nu mă iei,
    nu mă, nu mă iei,
    nu mă, nu mă, nu mă iei.
    Chipul tău şi
    dragostea din tei
    mi-amintesc de ochii tăi.
    Vrei să pleci dar
    nu mă, nu mă iei,
    nu mă, nu mă iei,
    nu mă, nu mă, nu mă iei.
    Chipul tău şi
    dragostea din tei
    mi-amintesc de ochii tăi.
    Mai-ia-hii
    Mai-ia-huu
    Mai-ia-ha
    Mai-ia-haha
    Mai-ia-hii
    Mai-ia-huu
    Mai-ia-ha
    Mai-ia-haha
    Mai-ia-hii
    Mai-ia-huu
    Mai-ia-ha
    Mai-ia-haha
    Mai-ia-hii
    Mai-ia-huu
    Mai-ia-ha
    Mai-ia-haha
    Vrei să pleci dar
    nu mă, nu mă iei,
    nu mă, nu mă iei,
    nu mă, nu mă, nu mă iei.
    Chipul tău şi
    dragostea din tei
    mi-amintesc de ochii tăi.
    Vrei să pleci dar
    nu mă, nu mă iei,
    nu mă, nu mă iei,
    nu mă, nu mă, nu mă iei.
    Chipul tău şi
    dragostea din tei
    mi-amintesc de ochii tăi.
    Link for karaoke version :
    English Version:
    LOVE IN THE LINDEN TREE
    Ma ia hi
    Ma ia hoo
    Ma ia ha
    Mi ia haa
    Ma ia hi
    Ma ia hoo
    Ma ia ha
    Mi ia haa
    Ma ia hi
    Ma ia hoo
    Ma ia ha
    Mi ia haa
    Hello
    Hi
    It's me, an outlaw
    and please, accept happiness,my love
    Hello
    Hello
    It is me Picasso
    I gave you a call
    And I am tough
    But I want you to know
    I ask nothing from you
    You want to leave but
    You can't, you can't take me
    You can't, you can't take me
    You can't, you can't
    You can't take me
    The image of you face
    And the love in the linden tree
    Remind me of your eyes
    I call
    To tell you
    What I feel now
    Hello
    My love,
    It's me
    Happiness
    Hello
    Hello
    It is me Picasso
    I gave you a call
    And I am tough
    But I want you to know
    I ask nothing from you
    You want to leave but
    You can't, you can't take me
    You can't, you can't take me
    You can't, you can't
    You can't take me
    The image of you face
    And the love in the linden tree
    Remind me of your eyes
    You want to leave but
    You can't, you can't take me
    You can't, you can't take me
    You can't, you can't
    You can't take me
    The image of you face
    And the love in the linden tree
    Remind me of your eyes
    Ma ia hi
    Ma ia hoo
    Ma ia ha
    Mi ia haa
    Ma la hi
    Ma la hoo
    Ma la ha
    Mi ia haa
    Ma ia hi
    Ma ia hoo
    Ma ia ha
    Mi ia haa
    Ma ia hi
    Ma ia hoo
    Ma ia ha
    Mi ia haa
    You want to leave but
    You can't, you can't take me
    You can't, you can't take me
    You can't, you can't
    You can't take me
    The image of you face
    And the love in the linden tree
    Remind me of your eyes
    You want to leave but
    You can't, you can't take me
    You can't, you can't take me
    You can't, you can't
    You can't take me
    The image of you face
    And the love in the linden tree
    Remind me of your eyes


Belgrade, Serbia, Sixth Belgrade Grammar School, Teacher Ana Kovacevic

  • freedom and independence
    Ana Kovacevic
    6 Belgrade gymnasium

The Winner

  • The winner of The song Competition is...
    Beşiktaş Atatürk Anatolian High School Group 1!


we are singing together as a common work


  • Turkey - Serbia - Italy are singing :)
    Edited by Bedirhan Efe Akkuş
    Beşiktaş Atatürk Anatolian High School Group 1

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder